Inspirasi Bake : [ Video ] Jom try No Bake Chocolate Peanut Butter M&M Balls.. Gantikan PB dengan Nutella pun sedap!


Tengokkan gambarnya pun dah kecur kan, bayangkan pulak kalau dapat buat dan makan. Bila nampak meriah macam nie, siapa sangka yang tak susah pun nak buat, cuma nak kena ada bahan - bahan secukupnya sahaja. 

Rasanya kalau gantikan Nutella pada Peanut Butter tu mesti lebih ngam kan. Apepun jom kite tengok macam nak buat dari video dari Tasty Food ini.




Dikuasakan oleh Blogger.